Odstoupení od smlouvy / reklamace
Jaká je KORESPONDENČNÍ ADRESA pro doručení zboží,
které si přeji VRÁTIT, VYMĚNIT nebo REKLAMOVAT a jak mám vlastně postupovat?
Postup pro vrácení objednávky nebo její části:
- Napište nám k Vaší objednávce na info@bestmoda.cz, že ji vracíte nebo žádáte výměnu velikosti (a to nejpozději ve 14denní zákonné lhůtě po doručení)
- Balíček zabalte zpět do krabice a zašlete na naši doručovací adresu bez zbytečného odkladu, s doručením nejpozději do 14 dnů – doručení nesmí být na výdejní místa nebo do balíkoven, ale přímo na naši uvedenou doručovací adresu
- Doručit zpět nám objednávku můžete 2 způsoby:
- kurýrem GLS, který k nám jezdí každý den pro objednávky nebo
- Českou poštou s doručením na adresu společnosti (balík do ruky, EMS, doporučený balík) nebo
- Balíčky prosíme nezasílejte jinými přepravci – toto jsou 2 přepravci, kteří jsou u nás každý den a v naší provozní době a fungují
- Při vyplňování údajů ve formulářích přepravců vyplňte náš telefon i email, aby nám dorazila notifikace o příchozí zásilce a my si ji tak také ohlídali.
Korespondenční adresa pro doručení zpětného zaslání zboží je:
APNK, s.r.o. - Bestmoda.cz
palác Broadway vchod C - 1. patro
Celetná 988/38
110 00 Praha 1
Telefon příjemce 725 76 76 77 - nutné vyplnit v podání přepravce
E-mail příjemce info@bestmoda.cz - nutné vyplnit v podání přepravce
Po doručení zásilky bude zpracována vratka platby ve 14denní zákonné lhůtě.
Také Vás o jejím přijetí informujeme emailem. V případě, že jste balíček odeslali a do 3-4 dnů Vám nedorazí potvrzení o jejím přijetí, vyhledejte číslo zásilky a raději nám napište, i doručovatelé jsou jen lidi a může se stát chyba, tak ať se Vám zásilka zbytečně nevrátí.
Při vyplňování podacího lístku nebo online formuláře české pošty je potřeba vyplnit telefon 725 76 76 77 a email info@bestmoda.cz, aby nám dorazila informace o příchozí zásilce od přepravce a my si ji tak ohlídali a věděli o ní, že je na cestě k nám.
Nevyplňujte údaje na krabici (z té nám email ani SMS nedorazí), aby nám dorazila notifikace, musí být kontakty vyplněny přímo v podacím lístku nebo v online formuláři podání české pošty.
Balíček nesmí být zaslaný s dobírkou. Platbu Vám vrátíme zpět ve 14denní zákonné lhůtě od doručení vráceného zboží zpět na Váš účet.
Pokud je odesílatel stejná osoba, která objednávku činila, není potřeba nic do balíčku tisknout ani přidávat, komunikace je dostačující elektronická a v systému máme vše evidované, stejně tak v emailu. Pokud se tedy chcete přidat k nám a šetřit stromy a naši přírodu, s papírováním si nedělejte zbytečné starosti. U nás je vrácení velmi snadné a v elektronické komunikaci jsme velmi svižní a efektivní :-)
Po doručení vráceného balíčku s Vámi i nadále komunikujeme a také Vás informujeme o jeho doručení a posléze o zpracování odstoupení od smlouvy a odeslání vrácené platby.
Toto je výtažek zákonných ustanovení pro zjednodušení procesu odstoupení od smlouvy, kompletní znění zákonných ustanovení a další informace naleznete v našich Obchodních podmínkách
Prvním krokem je napsání emailu na info@bestmoda.cz se zprávou, že Vám objednávka / nebo její část nesedí a že je vracíte zpět. Stačí odpovědět na jakýkoliv email, který jste od nás k objednávce obdrželi. Nákup si můžete rozmyslet v zákonné 14denní lhůtě.
Objednávky s nesedícím zbožím musí být doručeny zpět k nám nejpozději ve lhůtě dalších 14 dnů po oznámení odstoupení od smlouvy emailem (počítají se všechny kalendářní dny, máte tedy tak 14 dnů na rozmyšlení + 14 dnů na doručení).
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (jeho použití je volitelné)
(vyplňte tento formulář a pošlete jej elektronicky na info@bestmoda.cz pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy - stačí zkopírovat do těla emailu)
Oznámení o odstoupení od smlouvy
- Oznamuji/oznamujeme, že tímto odstupuji/odstupujeme od smlouvy (* vyplňte číslo objednávky) o nákupu tohoto zboží (* vyplňte kód/y položek, pokud nevracíte celou objednávku, ale pouze část zboží) (číslo objednávky i kódy položek jsou obsaženy v e-mailu potvrzujícím Vaši objednávku)
- Datum objednání (*) / datum obdržení zboží (rozumí se dnem doručení přepravcem) (*)
- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů
- Adresa spotřebitele/spotřebitelů
- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě v balíčku)
- Datum odstoupení od smlouvy
- Číslo účtu pro vrácení platby (pokud jste platily na dobírku a nemáte žádný účet, uveďte adresu, kam bude platba poukázána složenkou)
(*) údaje doplňte
Při odstoupení od smlouvy má zákazník také možnost využít kromě vrácení platby:
- výměnu zboží za jinou položku
- výměnu zboží za jinou velikost
Pro zrealizování výměny se obraťte na náš email info@bestmoda.cz
REKLAMACE
V případě, že by Vám dorazilo v objednávce vadné zboží, prosíme o informování emailem přímo k Vaší objednávce, abychom s Vámi mohli celý proces co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit.
V ideálním případě popište co nejblíže vadu a připojte také fotky.
Emaily vyřizujeme každý den a budeme reagovat v co nejkratší možné časové lhůtě.
Reklamace se řeší v co nejkratším možném termínu a v případě oprávněné reklamace: výměnou nebo opravou věci.
Novela zákona o ochraně spotřebitele s účinností od 1.2. 2016
Od 1.2.2016 vstoupila v účinnost 2. část novely zákona o ochraně spotřebitele, která zavádí systém mimosoudního řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy, nebo ze smluv o poskytování služeb.
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě kupní smlouvy, které se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
K mimosoudnímu řešení případných spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je také nově příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz - http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/
Před přistoupením k mimosoudnímu sporu doporučujeme spotřebiteli nejprve kontaktovat nás jako prodejce (info@bestmoda.cz) pro vyřešení nastalé situace.