Odstoupení od smlouvy / reklamace

Jaká je KORESPONDENČNÍ ADRESA pro doručení zboží,
které si přeji VRÁTIT, VYMĚNIT nebo REKLAMOVAT a jak mám vlastně postupovat?

 

Prvním krokem je napsání emailu na info@bestmoda.cz se zprávou, že Vám objednávka / šaty nesedí a že je vracíte zpět. Stačí odpověď na jakýkoliv email, který jste od nás k objednávce obdrželi. Nákup si můžete rozmyslet v zákonné 14denní lhůtě.

Objednávky s nesedícím zbožím poté do 14 dnů musí být doručeny zpět k nám. Zasílejte je zpět na naši adresu ideálně kurýrem GLS, případně českou poštou s doručením na adresu společnosti.

Pro zaslání zásilky kurýrem můžete využít skvělou platformu https://www.zaslat.cz/ (s balíkem nemusíte nikam chodit, kurýr přijede k Vám domů i se štítkem, poté co zadáte objednávku na odeslání a Vy mu jen předáte připravenou a zalepenou krabici s šaty - vyjde Vás výhodněji, než česká pošta).

Při podání zásilky je nutné vyplnit naše telefonní číslo: 725 767 677 a email: info@bestmoda.cz, abychom obdrželi od přepravce notifikace o příchozím balíčku a mohli si ho tak ohlídat. Za případné nedoručení ze strany přepravce bohužel nemůžeme nést zodpovědnost, pokud o balíčku ani nevíme :-)

Korespondenční adresa pro zpětné zaslání zboží je:

APNK, s.r.o. - Bestmoda.cz
palác Chicago
Národní 32
110 00  Praha 1

Telefon: 725 76 76 77

Požádáme o neodesílání balíčků přes zásilkovnu, kurýři této společnosti opakovaně nedoručují zásilky a jsou s nimi jen bohužel potíže, doručení na adresu do firmy tak není z jejich strany vůbec funkční. 

V emailu uveďte - číslo Vaší objednávky, položku, kterou vracíte a číslo účtu pro vrácení platby.
Po napsání emailu (oznámení odstoupení od smlouvy nebo části smlouvy), balíček nezapomeňte nechat doručit nejpozději do dalších 14 dnů na naší uvedenou korespondenční adresu.

Balíček nesmí být zaslaný s dobírkou. Platbu Vám vrátíme ve 14denní zákonné lhůtě od doručení vráceného zboží na Váš účet.

Pokud je odesílatel stejná osoba, která objednávku činila, není potřeba nic do balíčku tisknout ani přidávat, komunikace je dostačující elektronická a v systému máme vše evidované, stejně tak v emailu. Pokud se tedy chcete přidat k nám a šetřit stromy a naši přírodu, s papírováním si nedělejte zbytečné starosti. U nás je vrácení velmi snadné a v elektronické komunikaci jsme velmi svižní a efektivní :-)

Po doručení vráceného balíčku s Vámi i nadále komunikujeme a také Vás informujeme o jeho doručení a  posléze o zpracování odstoupení od smlouvy a odeslání vrácené platby.

Toto je výtažek zákonných ustanovení pro zjednodušení procesu odstoupení od smlouvy, kompletní znění zákonných ustanovení a další informace naleznete v našich Obchodních podmínkách

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (jeho použití je volitelné)

(vyplňte tento formulář a pošlete jej elektronicky na info@bestmoda.cz pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy - stačí zkopírovat do těla emailu)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Oznamuji/oznamujeme, že tímto odstupuji/odstupujeme  od smlouvy (* vyplňte číslo objednávky) o nákupu tohoto zboží (* vyplňte kód/y položek, pokud nevracíte celou objednávku, ale pouze část zboží) (číslo objednávky i kódy položek jsou obsaženy v e-mailu potvrzujícím Vaši objednávku)

- Datum objednání (*) / datum obdržení zboží (rozumí se dnem doručení přepravcem) (*) 

- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů

- Adresa spotřebitele/spotřebitelů

- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě v balíčku)

- Datum odstoupení od smlouvy

- Číslo účtu pro vrácení platby (pokud jste platily na dobírku a nemáte žádný účet, uveďte adresu, kam bude platba poukázána složenkou)

(*) údaje doplňte

 

Při odstoupení od smlouvy má zákazník také možnost využít kromě vrácení platby:

- výměnu zboží za jinou položku

- výměnu zboží za jinou velikost

Pro zrealizování výměny se obraťte na náš email info@bestmoda.cz

 

REKLAMACE

V případě, že by Vám dorazilo v objednávce vadné zboží, prosíme o informování emailem přímo k Vaší objednávce, abychom s Vámi mohli celý proces co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit.

V ideálním případě popište co nejblíže vadu a připojte také fotky. 

Emaily vyřizujeme každý den a budeme reagovat v co nejkratší možné časové lhůtě.
Reklamace se řeší v co nejkratším možném termínu a v případě oprávněné reklamace: výměnou nebo opravou věci.

 

Novela zákona o ochraně spotřebitele s účinností od 1.2. 2016 

Od 1.2.2016 vstoupila v účinnost 2. část novely zákona o ochraně spotřebitele, která zavádí systém mimosoudního řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy, nebo ze smluv o poskytování služeb.

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě kupní smlouvy, které se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

K mimosoudnímu řešení případných spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je také nově příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz - http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

Před přistoupením k mimosoudnímu sporu doporučujeme spotřebiteli nejprve kontaktovat nás jako prodejce (info@bestmoda.cz) pro vyřešení nastalé situace.