Odstoupení od smlouvy / reklamace
VRÁCENÍ / VÝMĚNA zboží, které mi nesedí
REKLAMACE vadného zboží a jak mám vlastně postupovat?
Nesedli Vám objednané šaty?
Vrácení nebo výměna jsou velmi jednoduché.
Pokud jste z Prahy nebo blízkého okolí, můžete nám napsat, domluvit si s námi schůzku a šaty vyměnit na místě za jiné. Při výměně Vám rádi poradíme se správnou velikostí / střihem / barvou.
Přejete si šaty vrátit úplně? Postup pro vrácení celé objednávky nebo její části:
- Napište nám k Vaší objednávce na info@bestmoda.cz a uveďte, že ji vracíte nebo žádáte výměnu velikosti (a to nejpozději ve 14denní zákonné lhůtě po doručení).
- Balíček zabalte do krabice a zašlete na naši doručovací adresu tak, aby byla doručena nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nám daly vědět, že šaty vracíte – doručení nesmí být na výdejní místa nebo do balíkoven, ale přímo na naši uvedenou doručovací adresu
- Doporučujeme Vám doručit nám zpět objednávku těmito 2 způsoby:
- kurýrem GLS, který k nám jezdí každý den pro objednávky (rádi Vám objednáme přepravu za 90,- Kč s předáním na podacím místě, stačí nám napsat na náš email info@bestmoda.cz k Vaší objednávce, že si přejete zajistit přepravu GLS - aktuální cena je 90,- Kč s podáním v boxu nebo podacím místě a částku Vám v případě Vaší žádosti a vygenerování přepravy z naší strany poté odečteme od vratky platby za objednávku - tato cena platí pro ČR, pro Slovensko a země EU se na nás obraťte pro aktuální ceník)
- Českou poštou s doručením na adresu společnosti (balík do ruky, EMS, doporučený balík)
Zpětná adresa pro doručení vráceného zboží je:
APNK, s.r.o. - Bestmoda.cz
palác Broadway vchod C - 1. patro
Celetná 988/38
110 00 Praha 1
Telefon příjemce 725 76 76 77 - prosíme vyplňte v podání přepravce
E-mail příjemce info@bestmoda.cz - prosíme vyplňte v podání přepravce
Po doručení zásilky bude zpracována vratka platby ve 14denní zákonné lhůtě.
Také Vás o jejím přijetí informujeme emailem. V případě, že jste balíček odeslali a do 3-4 dnů Vám nedorazí potvrzení o jejím přijetí, vyhledejte číslo zásilky a raději nám napište, i doručovatelé jsou jen lidi a může se stát chyba, tak ať se Vám zásilka zbytečně nevrátí.
Při vyplňování podacího lístku nebo online formuláře přepravce prosíme vždy vyplňte telefon 725 76 76 77 a email info@bestmoda.cz, aby nám dorazila SMS a e-mailová informace / notifikace od přepravce o příchozí zásilce od přepravce a my si ji tak ohlídali a věděli o ní, že je na cestě k nám.
Balíček nesmí být zaslaný s dobírkou.
Platbu Vám vrátíme zpět ve 14denní zákonné lhůtě od doručení vráceného zboží zpět na Váš účet.
Šaty nám prosíme vracejte pouze pokud jsou v původním stavu. Nesmí být prané, máchané, voněné parfémem, znečištěné, plné chlupů od domácích zvířat, stop make-upu apod, jak se nám často stává. Za stav vrácení objednaných šatů nesete plnou zodpovědnost a lhůta 14dnů slouží pouze k jejich vyzkoušení, zda-li sedí, nikoliv nošení, používání a čištění.
Pokud je odesílatel stejná osoba, která objednávku činila, není potřeba nic do balíčku tisknout ani přidávat, komunikace je dostačující elektronická a v systému máme vše evidované, stejně tak v emailu. Pokud se tedy chcete přidat k nám a šetřit stromy a naši přírodu, s papírováním si nedělejte zbytečné starosti. U nás je vrácení velmi snadné a v elektronické komunikaci jsme velmi svižní a efektivní :-)
Po doručení vráceného balíčku s Vámi i nadále komunikujeme a také Vás informujeme o jeho doručení a posléze o zpracování odstoupení od smlouvy a odeslání vrácené platby.
- Při vyplňování údajů ve formulářích přepravců vyplňte náš telefon i email, aby nám dorazila notifikace o příchozí zásilce a my si ji tak také ohlídali a v případě potřeby také sledovali a přesměrovali online, pokud by bylo potřeba.
- Šaty vracejte včas v zákonné lhůtě, po uplynulé zákonné lhůtě zaniká Vaše právo objednávku vrátit.
- Šaty prosíme vracejte v původním stavu, nezničené, nezatrhané, nepoškozené, neznečištěné make-up, neprané a nebo s chlupy domácích mazlíčků
Šaty prosíme hezky složte a zabalte, aby se k nám dostaly zpět v původním stavu a mohly tak dělat radost někomu dalšímu
Toto je výtažek zákonných ustanovení pro zjednodušení procesu odstoupení od smlouvy, kompletní znění zákonných ustanovení a další informace naleznete v našich Obchodních podmínkách
Prvním krokem je napsání emailu na info@bestmoda.cz se zprávou, že Vám objednávka / nebo její část nesedí a že je vracíte zpět. Stačí odpovědět na jakýkoliv email, který jste od nás k objednávce obdrželi. Nákup si můžete rozmyslet v zákonné 14denní lhůtě.
Objednávky s nesedícím zbožím musí být doručeny zpět k nám nejpozději ve lhůtě dalších 14 dnů po oznámení odstoupení od smlouvy emailem (počítají se všechny kalendářní dny, máte tedy tak 14 dnů na rozmyšlení + 14 dnů na doručení).
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (jeho použití je volitelné)
(vyplňte tento formulář a pošlete jej elektronicky na info@bestmoda.cz pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy - stačí zkopírovat do těla emailu)
Oznámení o odstoupení od smlouvy
- Oznamuji/oznamujeme, že tímto odstupuji/odstupujeme od smlouvy (* vyplňte číslo objednávky) o nákupu tohoto zboží (* vyplňte kód/y položek, pokud nevracíte celou objednávku, ale pouze část zboží) (číslo objednávky i kódy položek jsou obsaženy v e-mailu potvrzujícím Vaši objednávku)
- Datum objednání (*) / datum obdržení zboží (rozumí se dnem doručení přepravcem) (*)
- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů
- Adresa spotřebitele/spotřebitelů
- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě v balíčku)
- Datum odstoupení od smlouvy
- Číslo účtu pro vrácení platby (pokud jste platily na dobírku a nemáte žádný účet, uveďte adresu, kam bude platba poukázána složenkou)
(*) údaje doplňte
Při odstoupení od smlouvy má zákazník také možnost využít kromě vrácení platby:
- výměnu zboží za jinou položku
- výměnu zboží za jinou velikost
Pro zrealizování výměny se obraťte na náš email info@bestmoda.cz
REKLAMACE
V případě, že by Vám dorazilo v objednávce vadné zboží, prosíme o informování emailem přímo k Vaší objednávce, abychom s Vámi mohli celý proces co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit.
V ideálním případě popište co nejblíže vadu a připojte také fotky.
Emaily vyřizujeme každý den a budeme reagovat v co nejkratší možné časové lhůtě.
Reklamace se řeší v co nejkratším možném termínu a v případě oprávněné reklamace: výměnou nebo opravou věci.
Novela zákona o ochraně spotřebitele s účinností od 1.2. 2016
Od 1.2.2016 vstoupila v účinnost 2. část novely zákona o ochraně spotřebitele, která zavádí systém mimosoudního řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy, nebo ze smluv o poskytování služeb.
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě kupní smlouvy, které se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
K mimosoudnímu řešení případných spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je také nově příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz - http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/
Před přistoupením k mimosoudnímu sporu doporučujeme spotřebiteli nejprve kontaktovat nás jako prodejce (info@bestmoda.cz) pro vyřešení nastalé situace.