Odstoupení od smlouvy / reklamace
VRÁCENÍ / VÝMĚNA zboží, které mi nesedí
REKLAMACE vadného zboží a jak mám vlastně postupovat?
Nesedli Vám objednané šaty?
Vrácení nebo výměna jsou velmi jednoduché.
Napíšete nám na email k Vaší objednávce, zabalíte balíček a pošlete zpět. Poslání zpět doporučujeme provést prostřednictvím české pošty nebo kurýrní přepravy GLS. Tito 2 přepravci k nám jezdí každý den a fungují bez problémů.
Přejete si šaty vrátit úplně? Postup pro vrácení celé objednávky nebo její části:
- Napište nám k Vaší objednávce na info@bestmoda.cz a uveďte, že ji vracíte nebo žádáte výměnu velikosti (a to nejpozději ve 14denní zákonné lhůtě po doručení).
- Balíček zabalte do krabice a zašlete na naši doručovací adresu tak, aby byla doručena nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nám daly vědět, že šaty vracíte – doručení nesmí být na výdejní místa nebo do balíkoven, ale přímo na naši uvedenou doručovací adresu
- Doporučujeme Vám doručit nám zpět objednávku těmito 2 způsoby:
- kurýrem GLS, který k nám jezdí každý den pro objednávky - Přepravu si můžete online objednat sami nebo Vám rádi objednáme přepravu za 90,- Kč s předáním na podacím místě, stačí nám napsat na náš email info@bestmoda.cz k Vaší objednávce, že si přejete zajistit přepravu GLS - aktuální cena je 90,- Kč s podáním v boxu nebo podacím místě a částku Vám v případě Vaší žádosti a vygenerování přepravy z naší strany poté odečteme od vratky platby za objednávku - tato cena platí pro ČR, pro Slovensko a země EU se na nás obraťte pro aktuální ceník)
- Českou poštou s doručením na adresu společnosti (balík do ruky, EMS, doporučený balík)
Zpětná adresa pro doručení vráceného zboží je:
APNK, s.r.o. - Bestmoda.cz
palác Broadway vchod C - 1. patro
Celetná 988/38
110 00 Praha 1
Telefon příjemce 725 76 76 77 - prosíme vyplňte v podání přepravce
E-mail příjemce info@bestmoda.cz - prosíme vyplňte v podání přepravce
Po doručení zásilky bude zpracována vratka platby ve 14denní zákonné lhůtě.
Také Vás o jejím přijetí informujeme emailem. V případě, že jste balíček odeslali a do 3-4 dnů Vám nedorazí potvrzení o jejím přijetí, vyhledejte číslo zásilky a raději nám napište, i doručovatelé jsou jen lidi a může se stát chyba, tak ať se Vám zásilka zbytečně nevrátí.
Při vyplňování podacího lístku nebo online formuláře přepravce prosíme vždy vyplňte telefon 725 76 76 77 a email info@bestmoda.cz, aby nám dorazila SMS a e-mailová informace / notifikace od přepravce o příchozí zásilce od přepravce a my si ji tak ohlídali a věděli o ní, že je na cestě k nám.
Je-li to ve Vašich možnostech, požádáme Vás o využití těchto 2 přepravců, poslední dobou se nám bohužel u jiných přepravců stává to, že kurýři ani do firmy nedorazí a balík ani nedoručí. Rádi bychom tak předešli jakýmkoliv komplikacím, že by se Vám balíček zaviněním přepravce vrátil.
S dotazy nám neváhejte kdykoliv napsat, poradíme nebo objednáme přepravu za Vás.
Balíček nesmí být zaslaný s dobírkou.
Platbu Vám vrátíme zpět ve 14denní zákonné lhůtě od doručení vráceného zboží zpět na Váš účet.
Při vrácení dbejte prosíme na to, aby šaty, které posíláte zpět byly nenošené, neprané, nemáchané, nepoškozené, neušpiněné, bez chlupů od domácích mazlíčků, nezatrhané a v původním stavu. 14denní lhůta neslouží pro nošení a používání věci, ale na její jednorázové vyzkoušení a seznámení se s materiálem a střihem. Vrácené zboží důkladně kontrolujeme, aby i další klientky obdržely šaty vždy nové v bezvadném stavu.
Šaty nám tedy vracejte v původním stavu, abychom vzájemně předešly případných komplikacím. Za stav vrácení objednaných šatů nese kupující plnou zodpovědnost.
Pokud je odesílatel stejná osoba, která objednávku činila, není potřeba nic do balíčku tisknout ani přidávat, komunikace je dostačující elektronická a v systému máme vše evidované, stejně tak v emailu. Pokud se tedy chcete přidat k nám a šetřit stromy a naši přírodu, s papírováním si nedělejte zbytečné starosti. U nás je vrácení velmi snadné a v elektronické komunikaci jsme velmi svižní a efektivní :-)
Po doručení vráceného balíčku s Vámi i nadále komunikujeme a také Vás informujeme o jeho doručení a posléze o zpracování odstoupení od smlouvy a odeslání vrácené platby.
- Při vyplňování údajů ve formulářích přepravců vyplňte náš telefon i email, aby nám dorazila notifikace o příchozí zásilce a my si ji tak také ohlídali a v případě potřeby také sledovali a přesměrovali online, pokud by bylo potřeba.
- Šaty vracejte včas v zákonné lhůtě, po uplynulé zákonné lhůtě zaniká Vaše právo objednávku vrátit.
- Šaty prosíme hezky složte a zabalte, aby se k nám dostaly zpět v původním stavu a mohly tak dělat radost někomu dalšímu
Pokud jste z Prahy nebo blízkého okolí, můžete nám napsat, domluvit si s námi schůzku a šaty vyměnit na místě za jiné. Při výměně Vám rádi poradíme se správnou velikostí / střihem / barvou. Schůzka je možná pouze po oboustranné domluvě a bude-li volný termín pro setkání.
Osobní setkání si můžete zarezervovat přímo v našem kalendáři zde:
Volné termíny osobních konzultací najdete přímo v našem kalendáři návštěv.
Toto je výtažek zákonných ustanovení pro zjednodušení procesu odstoupení od smlouvy, kompletní znění zákonných ustanovení a další informace naleznete v našich Obchodních podmínkách
Prvním krokem je napsání emailu na info@bestmoda.cz se zprávou, že Vám objednávka / nebo její část nesedí a že je vracíte zpět. Stačí odpovědět na jakýkoliv email, který jste od nás k objednávce obdrželi. Nákup si můžete rozmyslet v zákonné 14denní lhůtě.
Objednávky s nesedícím zbožím musí být doručeny zpět k nám nejpozději ve lhůtě dalších 14 dnů po oznámení odstoupení od smlouvy emailem (počítají se všechny kalendářní dny, máte tedy tak 14 dnů na rozmyšlení + 14 dnů na doručení).
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (jeho použití je volitelné)
(vyplňte tento formulář a pošlete jej elektronicky na info@bestmoda.cz pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy - stačí zkopírovat do těla emailu)
Oznámení o odstoupení od smlouvy
- Oznamuji/oznamujeme, že tímto odstupuji/odstupujeme od smlouvy (* vyplňte číslo objednávky) o nákupu tohoto zboží (* vyplňte kód/y položek, pokud nevracíte celou objednávku, ale pouze část zboží) (číslo objednávky i kódy položek jsou obsaženy v e-mailu potvrzujícím Vaši objednávku)
- Datum objednání (*) / datum obdržení zboží (rozumí se dnem doručení přepravcem) (*)
- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů
- Adresa spotřebitele/spotřebitelů
- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě v balíčku)
- Datum odstoupení od smlouvy
- Číslo účtu pro vrácení platby (pokud jste platily na dobírku a nemáte žádný účet, uveďte adresu, kam bude platba poukázána složenkou)
(*) údaje doplňte
Při odstoupení od smlouvy má zákazník také možnost využít kromě vrácení platby:
- výměnu zboží za jinou položku
- výměnu zboží za jinou velikost
Pro zrealizování výměny se obraťte na náš email info@bestmoda.cz
REKLAMACE
V případě, že by Vám dorazilo v objednávce vadné zboží, prosíme o informování emailem přímo k Vaší objednávce, abychom s Vámi mohli celý proces co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit.
V ideálním případě popište co nejblíže vadu a připojte také fotky.
Emaily vyřizujeme každý den a budeme reagovat v co nejkratší možné časové lhůtě.
Reklamace se řeší v co nejkratším možném termínu a v případě oprávněné reklamace: výměnou nebo opravou věci.
Novela zákona o ochraně spotřebitele s účinností od 1.2. 2016
Od 1.2.2016 vstoupila v účinnost 2. část novely zákona o ochraně spotřebitele, která zavádí systém mimosoudního řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy, nebo ze smluv o poskytování služeb.
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě kupní smlouvy, které se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
K mimosoudnímu řešení případných spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je také nově příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz - http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/
Před přistoupením k mimosoudnímu sporu doporučujeme spotřebiteli nejprve kontaktovat nás jako prodejce (info@bestmoda.cz) pro vyřešení nastalé situace.