Líbí se Vám naše kolekce a nevíte, které šaty by Vám nejlépe seděly? Od 14.5.2020 se můžete opět objednávat na termíny zkoušek šatů do našeho útulného výdejního místa s kabinkou a showroomem, kde Vám poradíme s výběrem a s nejlépe padnoucími šaty můžete po návštěvě rovnou odejít :-)

Osobní odběr / vyzkoušení velikosti

Osobní odběr ve výdejně / vyzkoušení velikosti

Umožňujeme osobní odběr objednávek z našeho e-shopu v pracovní dny 10:00 - 18:00 hod v naší výdejně na Národní 32, Praha 1, palác Chicago (označení firmy APNK, s.r.o. - vlastníci e-shopu).

Zároveň je možné si u nás před uhrazením objednávky domluvit termín zkoušky šatů, které máme skladem v e-shopu a ve výdejně, kde na Vás čeká zkušební kabinka a pohodlný gauč pro doprovod, si kolekci za naší asistence vyzkoušet.

Pokud si nejste jistí střihem šatů nebo velikostí, můžete se k nám objednat na osobní návštěvu přes email info@bestmoda.cz a my se o Vás rádi postaráme. Na zkoušky šatů se můžete objednávat na termíny od pondělí do pátku mezi 10:00 - 18:00 hod, po předchozí domluvě i později nebo některé víkendy pro mimopražské klientky.

COVID-19 opatření

Od 14.5.2020 opět umožňujeme osobní odběry předem zaplacených objednávek a asistované zkoušky šatů, na které jste se předem objednaly. Výdejna je pravidelně dezinfikována a náš tým dodržuje zdravotní bezpečnostní opatření. Obslouží Vás se zakrytým nosem a ústy + s rukavicemi.

Objednané zkoušky šatů jsou minimalizovány na dobu nezbytně nutnou a vyzkoušet si můžete omezenější počet šatů, naše i Vaše bezpečnost je pro nás prioritou. Zkoušet budeme ty modely, u kterých společně budeme předpokládat, že Vám sednou.

Každý kus oblečení necháváme v karanténě na dobu nejméně 24 hodin (dle aktuálního nařízení ministerstva zdravotnictví) a zároveň je dezinfikováno + přežehlováno parní žehličkou. 

Při zkoušce šatů je potřeba dodržet námi stanovená hygienická opatření. Při vstupu do prostoru na Vás čeká dezinfekce na ruce a čistá, sterilní rouška pro zkoušení šatů, aby se nedostaly z Vaší použité roušky, ve které jste dorazily žádné kapénky na zkoušený předmět. Na zkoušku šatů si sebou přineste také vlastní silonky nebo punčochy do pasu.

Zkouška šatů ve výdejně a showroomu je určena pro ty, kteří si plánují šaty rovnou zakoupit, pokud se chcete s naší kolekcí seznámit, celou naší nabídku si můžete před návštěvou prohlédnout v e-shopu a na sociálních sítích (FB + Instagram), kde jsou reálné fotografie šatů jak z našeho showroomu, tak na naší modelce Monice přímo v prostoru. Buďme k sobě prosím ohleduplní a berme v potaz, že stále probíhá pandemie, i přes uvolňování vládních opatření.

Sebou si můžete vzít v tuto chvíli maximálně 1 osobu jako doprovod, která bude dodržovat stanovený 2 metrový rozestup. 
V případě, že nebudete dodržovat stanovená hygienická opatření, máme právo zkoušku šatů ukončit nebo ji nezahájit.
K dispozici Vám kromě dezinfekce a roušky na zkoušku šatů budou také jednorázové rukavice, které můžete využít.

Dle pokynů ministerstva zdravotnictví není v provozovnách možná konzumace nápojů ani potravin (občerstvení tedy prosím vyřešte ještě před návštěvou a nenoste si jej sebou), v době pandemie Vám tedy nemůžeme nabídnout sklenici vody či limonády, jak jste byly doposud zvyklé.

Proč se musím objednat? 
Návštěva je založena na individuálním přístupu ke každé z Vás, kdy se Vám při návštěvě budeme maximálně věnovat, zkoušet s Vámi outfity, pomáhat šněrovat do šatů, zapínat skryté zipy na zádech a v neposlední řadě Vám poradíme s finálním výběrem. Vše probíhá diskrétně, kdy jste s námi pouze Vy a případně Váš doprovod. Tzn., že při zkoušce šatů se náš prostor stává Vaším prostorem. 

Showroom s výdejnou je menší, ale za to útulný a v přátelském prostředí, kdy ze sebe vydáváme při zkouškách kolekcí to nejlepší tak, abyste odcházeli s nejlépe padnoucími šaty :-)

Služba zkoušení šatů a jejich následného osobního odběru je bezplatná, a proto abychom mohly udržet slíbený vysoký standard, je potřeba respektovat nutnost zamluvit si termín (stejně tak, jako když jdete ke své kadeřnici / manikérce). Bez objednání Vás nemůžeme obsloužit. 

Můžu s šaty po vyzkoušení rovnou odejít? 

Ano, výdejní místo a showroom slouží k návštěvám, při kterých se předpokládá, že odejdete s nejlépe padnoucími šaty a že jste si prohlédli naší kolekci online a líbí se Vám, jen nevíte, které šaty Vám budou slušet nejlépe a potřebujete s výběrem vhodných šatů poradit. 

Objednávejte se prosím až tehdy, když jste odhodlané šaty opravdu zakoupit. Protože co je skladem jeden týden, už druhý týden nebude. Naše nabídka je nafocená jak na sociálních sítích, tak na naší modelce Monice reálně v našem e-shopu, před návštěvou tedy víte, co čekat.

Poté co vyzkoušíme modely, které společně vybereme, na ty, ve kterých se budete cítit nejlépe, Vám rovnou na místě vygenerujeme objednávku s osobním odběrem a můžete s šaty rovnou odejít.

Máme pro Vás připraveny recyklovatelné papírové tašky běžné nákupní velikosti, do které Vám šaty připravíme diskrétně sebou. Cestujete-li dopravou, i tak se Vám dobře ponesou domů (dáváme na ně ještě ochranný obal).

Jak mám postupovat?

Zašlete nám 
email na info@bestmoda.cz a připojte nám doprovodné informace v podobě, na jakou příležitost hledáte šaty a jaké jsou Vaše časové možnosti (zašlete nám více termínů). Pokud máte zájem o šaty, které jsou skladem (po vybrání Vaší velikosti se Vám zobrazí dostupnost Skladem - U Vás za 1 - 2 pracovní dny) a chystáte se k nám ten stejný den (pro rychlo-objednávky využijte tel. 725 76 76 77) nebo nejpozději den následující, můžeme Vám pokud to bude v našich silách 1-2 ks šatů odložit stranou. Primárně na místě pracujeme s šaty, které tu jsou na stojanech a jsou skladem. Přeci jen jsme zavedený e-shop a objednávek máme hodně. Čím větší prodleva mezi návštěvou a objednáním, tím více šatů se vyprodá jak online, tak z návštěv před Vámi.

 

 

 

Je možné objednávku vrátit, pokud mi nebude sedět?

Kupující při nákupu na dálku (tedy prostřednictvím internetového obchodu online) má právo OD SMLOUVY ODSTOUPIT, a to BEZ UDÁNÍ DŮVODU.
Při úmyslu odstoupit od smlouvy postupujte následovně:

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY = VRÁCENÍ ZBOŽÍ

1) Kupující má povinnost informovat prodejce o úmyslu odstoupit od smlouvy (vrátit zboží). Kupující oznámí úmysl o odstoupení prodejci emailem na info@bestmoda.cz a to nejpozději do 14 dnů od data doručení zásilky.  Pozor, tuto lhůtu nelze v žádném případě chápat jako možnost zboží si zapůjčit a užívat jej. Jako kupující nesete zodpovědnost za stav, ve kterém zboží vrátíte. Prosíme o řádné pečování a zabalení zboží, předtím, než jej odešlete zpět.

2) Poté, co kupující oznámí úmysl zboží vrátit, zásilku odešle nejpozději do 14 dnů od zaslaného oznámení o odstoupení od smlouvy.

Korespondenční adresa pro zpětné zaslání zboží:

APNK, s.r.o.
Národní 58/32
palác Chicago

110 00  Praha 1

Zboží není přebíráno osobně, nepozvané návštěvy nebudou přijímány. Bohužel se rozmohly samozvané návštěvy, které porušují způsob doručení zboží s tím, že "měli cestu kolem". Adresa slouží pouze k přijímání zaslaných zásilek poštou nebo jiným přepravcem, prosíme o respektování obchodních podmínek.

Zboží zasílejte českou poštou nebo jiným přepravcem jako doporučené nebo pojištěné zásilky. O odeslání zboží nás informujte předem e-mailem na info@bestmoda.cz. Zásilku v místě odesílatele označte jménem a příjemním, popřípadě názvem firmy, dle objednávky, aby byl balíček spárovatelný s objednávkou. 

Je-li zboží z jedné objednávky rozděleno do více zásilek, lhůta pro odstoupení začíná plynout den následující ode dne, kdy byla doručena poslední zásilka na uvedenou doručovací adresu adresátovi nebo adresátem určené osobě.

Pro odstoupení od smlouvy můžete použít následující vzorový formulář:

 

 

JAK ZJISTÍM, KDE SE NACHÁZÍ MŮJ BALÍČEK?


KAŽDÝ BALÍČEK je SLEDOVANÁ a POJIŠTĚNÁ zásilka a v případě potřeby Vám rádi poskytneme informace o poloze Vašeho balíčku.

S žádostí o vysledování zásilky se na nás neváhejte obrátit na e-mailu info@bestmoda.cz.


 ZA JAK DLOUHO DOSTANU ODPOVĚĎ NA MŮJ E-MAIL?

Emailové dotazy a požadavky jsou vyřizovány do 2 pracovních dní od jejich obdržení od pondělí do pátku.
Každému zákazníkovi je vždy zodpovězeno. Pokud Vám odpověď z technických důvodů nedorazí, neváhejte nám Vaši zprávu přeposlat.
 


 JAKÁ JE VÝŠE POŠTOVNÉHO?

Při nákupu do 2.000,- Kč je poštovné na celý nákup 90,- Kč bez ohledu na dodací lhůtu jednotlivých položek pro zásilky doručované na území České republiky. Objednávky doručované na území České republiky mají poštovné u objednávek nad 2.000,- Kč zdarma.

Při nákupu s doručením mimo ČR je poštovné 250,- Kč na všechny objednávky


 Dodací lhůty do zahraničí

Při nákupu s doručením mimo ČR si ponechte k uvedeným lhůtám na stránkách rezervu 3 - 5 pracovních dní, o tuto lhůtu může být dodací lhůta delší s ohledem na poštovní služby a delší dodací lhůtu přepravců.


KDE NAJDU OBCHODNÍ PODMÍNKY?
Obchodní podmínky jsou k dispozici ke stažení zde:

http://bestmoda.cz/user/documents/Vseobecne_obchodni_podminky_APNK.pdf

 V případě, že nemáte nainstalován Acrobat reader pro čtení souborů ve formátu .pdf, naleznete jej zdarma ke stažení zde: http://get.adobe.com/cz/reader/

Nákupem a odesláním objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami. Kupující je tedy povinen si obchodní podmínky přečíst a seznámit se s nimi.


DODACÍ LHŮTY

U každého nabízeného produktu je uvedená dodací lhůta.
Naprostá většina nabízeného zboží je skladem v ČR, Německu, Velké Británii s rychlým doručením.