Osobní odběr / vyzkoušení velikosti

Osobní odběr ve výdejně / vyzkoušení velikosti

Umožňujeme osobní odběr objednávek v pracovní dny 10 - 18:00 hod (po předchozí domluvě i později) v naší výdejně na Národní 32, Praha 1, palác Chicago (označení firmy APNK, s.r.o. - vlastníci e-shopu).

Zároveň je možné si u nás před uhrazením objednávky domluvit termín zkoušky Vámi vybrané kolekce (skladem) a ve výdejně, kde na Vás čeká zkušební kabinka a pohodlný gauč pro doprovod, si naší kolekci vyzkoušet.

Pokud si nejste jistí střihem šatů nebo velikostí, můžete se k nám objednat na osobní návštěvu přes email info@bestmoda.cz a my se Vás rádi ujmeme.

Proč se musím objednat? 
Objednání je založeno na naprosto individuálním přístupu, kdy se Vám při návštěvě ve výdejně budeme maximálně věnovat, zkoušet s Vámi outfity, pomáhat šněrovat do šatů, zapínat skryté zipy na zádech a v neposlední řadě Vám poradíme s výběrem. Vše probíhá diskrétně, kdy jste s námi pouze Vy a případně Váš doprovod.

Výdejna je menší, ale útulná a o to více přátelštější je náš přístup, kdy ze sebe vydáváme při zkouškách kolekcí to nejlepší :-)
Tím, že se k nám objednáte, předejdeme riziku čekání na kabinku, protože denně máme návštěv se zkouškami šatů hodně.

Jak mám postupovat?

Pokud jste si u nás vybrali kolekci, kterou si chcete vyzkoušet, můžete dokončit objednávku v e-shopu, kdy zvolíte ve volbě přepravy OSOBNÍ ODBĚR a my Vás poté automaticky zkontaktujeme s pozvánkou.

Další alternativou je zaslání emailu na info@bestmoda.cz a připojit odkazy na věci, které si přejete připravit k vyzkoušení. Vždy se musí jednat o položky, kde je uvedeno dodání Skladem 1 - 2 pracovní dny. Nezapomeňte připojit i své časové možnosti, abychom Vám mohli navrhnout vyhovující termín osobní návštěvy.


Mohu ve výdejně vybrané věci rovnou zakoupit a odnést si je sebou?

Ano, na místě s Vámi v případě potřeby upravíme již vytvořenou objednávku nebo vygenerujeme novou.
Ve výdejně máme vždy na stojanech různé druhy kolekcí skladem, proto můžete vždy vyzkoušet (a zakoupit) i jiné, neobjednané věci. 

Ve výdejně disponujeme platebním terminálem.

 

Je možné objednávku vrátit, pokud mi nebude sedět?

Kupující při nákupu na dálku (tedy prostřednictvím internetového obchodu online) má právo OD SMLOUVY ODSTOUPIT, a to BEZ UDÁNÍ DŮVODU.
Při úmyslu odstoupit od smlouvy postupujte následovně:

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY = VRÁCENÍ ZBOŽÍ

1) Kupující má povinnost informovat prodejce o úmyslu odstoupit od smlouvy (vrátit zboží). Kupující oznámí úmysl o odstoupení prodejci emailem na info@bestmoda.cz a to nejpozději do 14 dnů od data doručení zásilky.  Pozor, tuto lhůtu nelze v žádném případě chápat jako možnost zboží si zapůjčit a užívat jej. Jako kupující nesete zodpovědnost za stav, ve kterém zboží vrátíte. Prosíme o řádné pečování a zabalení zboží, předtím, než jej odešlete zpět.

2) Poté, co kupující oznámí úmysl zboží vrátit, zásilku odešle nejpozději do 14 dnů od zaslaného oznámení o odstoupení od smlouvy.

Korespondenční adresa pro zpětné zaslání zboží:

APNK, s.r.o.
Národní 58/32
palác Chicago

110 00  Praha 1

Zboží není přebíráno osobně, nepozvané návštěvy nebudou přijímány. Bohužel se rozmohly samozvané návštěvy, které porušují způsob doručení zboží s tím, že "měli cestu kolem". Adresa slouží pouze k přijímání zaslaných zásilek poštou nebo jiným přepravcem, prosíme o respektování obchodních podmínek.

Zboží zasílejte českou poštou nebo jiným přepravcem jako doporučené nebo pojištěné zásilky. O odeslání zboží nás informujte předem e-mailem na info@bestmoda.cz. Zásilku v místě odesílatele označte jménem a příjemním, popřípadě názvem firmy, dle objednávky, aby byl balíček spárovatelný s objednávkou. 

Je-li zboží z jedné objednávky rozděleno do více zásilek, lhůta pro odstoupení začíná plynout den následující ode dne, kdy byla doručena poslední zásilka na uvedenou doručovací adresu adresátovi nebo adresátem určené osobě.

Pro odstoupení od smlouvy můžete použít následující vzorový formulář:

 

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (jeho použití je volitelné)

(vyplňte tento formulář a pošlete jej elektronicky na info@bestmoda.cz pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Oznamuji/oznamujeme, že tímto odstupuji/odstupujeme  od smlouvy (* vyplňte číslo objdnávky) o nákupu tohoto zboží (* vyplňte kód/y položek, pokud nevracíte celou objednávku, ale pouze část zboží) (číslo objednávky i kódy položek jsou obsaženy v e-mailu potvrzujícím Vaši objednávku)

- Datum objednání (*) / datum obdržení zboží (rozumí se dnem doručení přepravcem) (*)  - Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů - Adresa spotřebitele/spotřebitelů - Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě) - Datum odstoupení od smlouvy

(*) údaje doplňte

 

Při odstoupení od smlouvy má zákazník take možnost využít kromě vrácení platby:

-       - výměnu zboží za jinou položku

-       - výměnu zboží za jinou velikost

Pro zrealizování výměny se obraťte na náš email info@bestmoda.cz

 

JAK ZJISTÍM, KDE SE NACHÁZÍ MŮJ BALÍČEK?


KAŽDÝ BALÍČEK je SLEDOVANÁ a POJIŠTĚNÁ zásilka a v případě potřeby Vám rádi poskytneme informace o poloze Vašeho balíčku.

S žádostí o vysledování zásilky se na nás neváhejte obrátit na e-mailu info@bestmoda.cz.


 ZA JAK DLOUHO DOSTANU ODPOVĚĎ NA MŮJ E-MAIL?

Emailové dotazy a požadavky jsou vyřizovány do 2 pracovních dní od jejich obdržení od pondělí do pátku.
Každému zákazníkovi je vždy zodpovězeno. Pokud Vám odpověď z technických důvodů nedorazí, neváhejte nám Vaši zprávu přeposlat.
 


 JAKÁ JE VÝŠE POŠTOVNÉHO?

Při nákupu do 2.000,- Kč je poštovné na celý nákup 90,- Kč bez ohledu na dodací lhůtu jednotlivých položek pro zásilky doručované na území České republiky. Objednávky doručované na území České republiky mají poštovné u objednávek nad 2.000,- Kč zdarma.

Při nákupu s doručením mimo ČR je poštovné 250,- Kč na všechny objednávky


 Dodací lhůty do zahraničí

Při nákupu s doručením mimo ČR si ponechte k uvedeným lhůtám na stránkách rezervu 3 - 5 pracovních dní, o tuto lhůtu může být dodací lhůta delší s ohledem na poštovní služby a delší dodací lhůtu přepravců.


KDE NAJDU OBCHODNÍ PODMÍNKY?
Obchodní podmínky jsou k dispozici ke stažení zde:

http://bestmoda.cz/user/documents/Vseobecne_obchodni_podminky_APNK.pdf

 V případě, že nemáte nainstalován Acrobat reader pro čtení souborů ve formátu .pdf, naleznete jej zdarma ke stažení zde: http://get.adobe.com/cz/reader/

Nákupem a odesláním objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami. Kupující je tedy povinen si obchodní podmínky přečíst a seznámit se s nimi.


DODACÍ LHŮTY

U každého nabízeného produktu je uvedená dodací lhůta.
Naprostá většina nabízeného zboží je skladem v ČR, Německu, Velké Británii s rychlým doručením.